Kako napisati poslovni mail?

Kako napisati poslovni mail?

Napisati poslovni mail nije ništa prekomplicirano, a ovdje ćemo samo navesti nekoliko kratkih savjeta i kako ih započeti ili završiti. Ako pišete mail, nepristojno je ostaviti kućicu za “predmet” praznom, svaki vaš mail ima neku temu ili razlog zašto se šalje, zato nemojte ostavljati taj dio prazan, koliko god vam se nepotrebnim to činilo. Svaki profesionalni mail započinjete sa “Poštovani”, a ako znate ime i prezime osobe kojoj šaljete mail, možete napisati i to, ali nije potrebno ako vam je ta osoba poslodavac ili se često s tom osobom razgovarate i surađujete. Oko poruke koju šaljete, ne možemo vam previše pomoći zbog previše tema koje bi mogle biti uključene, ali sklopiti nekoliko pristojnih rečenica sigurno znate. Na kraju, odvojeno od poruke ostavite samo pozdrav poput “Lijepo pozdrav” i obavezno svoj ime i prezime. Ako ste nepoznata osoba onome kome šaljete mail, napišite mu i ime svog poduzeća. Ubrzo će vam ovo sve ući pod naviku i više nećete imati problema sa slanjem mailova.