Ogovoranje na poslu

Ogovoranje na poslu

Ogovoranje na poslu

Na kojem god mjestu radili, uvijek će se netko tko vam neće odgovarati i naći ćete kolegu s kojim drugog kolegu možete ogovarati. Sve je to normalno, ali bi ipak trebali pripaziti na to što radite kako vam se ne bi obilo o glavu. Koliko god vi mislili da ste dobri u tome, i da vaš kolega ne vidi da šapćete o njemu iza leđa, vjerujte da vjerojatno zna. Neki se dobro nose s takvim situacijama, a neki se zatvaraju i postaju vaša žrtva.Ogovaranjem jednog kolege pred drugima, često ni ne razmišljamo da te druge kolege možda to i prenose navedenoj žrtvi ogovaranja. Na poslu se stvaraju napete situacije koje bi jednog dana mogle eskalirati i za nikoga to ne bi dobro moglo završiti. Stvarno se ne želite dovesti u situaciju da pred šefom morate objašnjavati zašto ne možete raditi s kolegom. Savjet je da svoja mišljenja iznosite samo kolegama s kojima ste vrlo dobri i koji su vam prijatelji i zvan posla. Svakako se na neki način treba ispuhati nekome, ali to ne mora biti cijeli ured. Neki stručnjaci čak kažu da ogovoranje pomažu u kreativnosti i kolegijalnosti, ali sve u svojim granicama.