Što treba imati svaki potencijalni zaposlenik?

Što treba imati svaki potencijalni zaposlenik?

Postoje mnoga zanimanja i različite kvalifikacije koji bi određeni trebali imati da bi se zaposlili na nekom mjestu i u određenoj struci. Međutim, postoje par kvaliteta koje su poželjne za svakog radnika bez obzira na to čime se bavi. Te kvalitete neće izgledati samo lijepo na papiru, tj. životopisu, već se se odraziti na vama i na razgovoru za posao i na budućem radnom mjestu.

  1. Komunikacijske vještine - što se bolje izražavate, slažete rečenice i ne zamuckujute dok pričate, to je veća mogućnost vašeg uspjeha u poslovnom svijetu jer imate dobru kvalitetu za izlazak iz neugodnih situacija i dobrom komunikacijom stvarate bolje odnose s kolegama i poslodavcem
  2. Samopouzdanje - nešto za što se često kaže da ga ne mogu svi imati, ali samopouzdanje nije ista stvar kao što su karakter i osobnost. Upravo kroz otvorenost i pokazivanje svojih stavova i svog karaktera ćete pokazati da ste vrijedni bez obzira na to kakva ste osoba.
  3. Informacijska pismenost - danas neizbježan element jer se postiže ona efikasnost koja je poslodavcu potrebna, a i vama smanjuje količinu vremena koje provodete na poslu. Pod informacijsku pismenost ne spada pretraživanje interneta, već rad u programima poput Worda i Excela
  4. Sposobnost rada u timu - ako ne možete raditi s ljudima i nemate strpljenja za grupni rad, na tome trebate poraditi. Većina poslodavaca traži rad u timu i one koji bez problema mogu prihvatiti bilo koju ulogu u timu i raditi s različitim tipovima osoba
  5. Organizacija - jasno je da sve teče brže i efikasnije ako je organizirano i planirano unaprijed. To uključuje i kašnjenja na posao, organizacija vremena je ključna za obavljanje bilo kojeg posla, a s njom dolaze i uspješni rezultati