Što vas čini neprofesionalnim?

Što vas čini neprofesionalnim?

Neke male stvari koje danas poslodavci rade na sastancima, ručkovima i općenito u radu s klijentima i zaposlenicima, samo im odmažu u produktivnosti, a to sami ne vide i ne razumiju kako je pogrešno. Možda će vam trebati vremena da se od ovih nekih navika odviknete, ali će pridonijeti vašoj karijeri i vašoj osobnosti. Biti profesionalan više nije samo obući odijelo i pojaviti se na vrijeme. Evo što treba promijeniti i kako loše utječe na vaš ugled.

Prvo, pronađite vrijeme za svojeg klijenta. Dok on priča i želi sklopiti neki posao, ne možete odjednom raditi više poslova. Dajete mu dojam da za njega nemate vremena i da vam on nije prioritet. Osim toga, on vas uvodi u posao koji bi trebali raditi za njega ili uz njega, uštedjet ćete vrijeme ako odmah zapišete važne stvari koje vam on želi reći. Lakše je biti fokusiran na jednu stvar jer koncentracija podiže vašu produktivnost. Još jedna, možda već i navika je pregledavanje poruka i javljanje na mobitel tijekom sastanka. Na mobitel se možete javiti i za 15 minuta, ne morate izgubiti svojeg klijenta zbog mobitela. Mobitel vas i tjera da trošite vrijeme na nepotrebne stvari. Pregledavanje Facebooka i drugi društvenih mreža ostavite za pauzu ili to učinite kod kuće.

Stvarajte dobru atmosferu! U uredu se nemojte zatvarati i ignorirati svoje kolege i zaposlenike. Razgovarajte s njima i o svojem privatnom životu. Ignoriranje zaposlenika, kolega, pa dalje i obitelji i prijatelja se vidi i pokazuje da vam se cijeli život vrti samo oko posla. Treba naći vremena za sve, odmor i druženja podižu motiviranost i produktivnost. Naučite učiti od drugih i iz svojih pogrešaka, priznajte ih i razgovarajte o njima. Pomoći će vam da ih više ne ponavljate. Brzo ćete steknuti poštovanje drugih i samopouzdanje.