Istina ili laž, je li kupac uvijek u pravu?

Istina ili laž, je li kupac uvijek u pravu?

Istina ili laž, je li kupac uvijek u pravu?

Svi trgovački lanci ići će za poznatom izrekom “Kupac je uvijek u pravu”. Međutim, koliko je to točno, a koliko je to samo marketinški trik za privlačenje kupaca, pa svi vole biti u pravu. Moramo vam priznati, nisu kupci uvijek u pravu i to će vam reći svi stručnjaci u marketingu. Čak se i prodavačima savjetuje da kupci koji misle da su baš u svemu u pravu, nisu vrijedni vašeg vremena. Vrijeme koje jedan prodavač potroši na egoističnog kupca, mogao je iskoristiti za pet kupaca koji su došli po savjet od prodavača.Bez obzira gdje radite, klijent ne bi trebao očekivati od vas da sve bude riješeno u isti čas i da se vi isti tren fokusirate samo na njega ostavljajući druge klijente da čekaju. Također, vaš klijent nije vaš kolega niti poslodavac. Nemojte si dopustiti da se pretjerano miješa u vaš posao, osnovne informacije mu ostavite, ali vaš posao je vaš posao. Ako klijent nema povjerenja u vas, vaš cijeli odnos nema smisla. Zahtijevajte od svojih klijenata da plaćaju na vrijeme, a ako se toga neće pridržavati, raskinite odnos jer vam oduzima vrijeme. Na kraju, nemojte mu dopustiti da vas omalovažava, prijeti i postavlja se iznad vas. Takav posao nije vrijedan te muke.