Kako biti dobar menadžer?

Kako biti dobar menadžer?

Kako biti dobar menadžer?

Biti dobar menadžer presudna je i važna komponenta u vođenja bilo kojeg posla i svaki menadžer mora biti spreman tjerati sebe i druge na što bolji rad kako bi on i tvrtka u kojoj radi bila uspješna. Poslovno vođenje trebalo bi uključivati primjenu utjecaja i moći nad ljudima, tj. zaposlenicima i nad situacijama i procesima koji se zbivaju, ali menadžer nije onaj koji stvara ciljeve, on je tu kako bi ih uz pomoć ostalih djelatnika izvršio. On upravlja jednim timom i cilj mu je postignuti neki cilj efikasno i kvalitetno.Biti vođa tima, biti menadžer nije lako jer uz to što mora tjerati tim na što bolje rezultate, da bi bio dobar menadžer mora sam proći kroz usavršavanja i treninge te steći dobru edukaciju i iskustvo. Netko tko nije sposoban sam doći do nekih ciljeva, ne može voditi i usmjeravati druge zaposlenike da to ispune. Osim cilja koji želi postići svakom menadžeru mora biti važno koliko je njegov tim efikasan i koja su njihova zajednička dostignuća. Tako menadžeri brinu o napretku i razvoju svojih zaposlenika. Nadalje, da bi netko bio dobar menadžer za to mora imati i osobnost i neku vrstu karizme. Podizanje morala i poticanje na optimizam svakodnevno bi trebalo pomoći u radu, a podizanje atmosfere u određenom trenutku može značiti puno za motivaciju drugima. Dobar odnos sa zaposlenicima je također važan, ako je zaposlenicima nelagodno se obraćati menadžeru kako je on onda vođa tog tima? Na kraju, dobar odnos sa zaposlenicima održat će tako da im se čestita na dobrom radu jer kad dođe trenutak da se kritizira, tim se neće osjećati preplašeno, već motivirano.