Organizacija ureda

Organizacija ureda

Organizacija ureda

Jedan od razloga zašto vam je dan pretrpan poslom i nemate vremena za sve što bi htjeli obaviti u 8 sati radnog vremena, može biti vaš ured. Kada ste ga zadnji put očistili, organizirali i riješili se papira koji vam više ne trebaju. Nađite vremena, možda i preko vikenda, da pregledate svaki detalj svojeg radnog mjesta kako bi nesmetano svaki dan posao obavili na vrijeme.Ako nemate dovoljno registratora i košuljica za papire, krenite odmah u kupovinu. Dobro bi bilo da ih kupite u različitim bojama, kako ne bi svaki izgledao isto, nakon nekog vremena zapamtit ćete po bojama što vam stoji u kojem registratoru. Sve papire koje više ne trebate, pospremite u koš za smeće, a ostalo grupirajte i posložite u ladice i ormare. Na stolu ne ostavljajte nikada ništa, a s naljepnicama si označite ladice i ormare kako bi lakše pronalazili papire u u trenutku kada vam trebaju. Neke stvar često čuvate jer ne znate što ćete s njima i jesu li uopće potrebni. Sve takve dokumente možete posložiti u jednu kutiju koja može stajati na dnu ormara ili u kutu prostorije. Višak kemijska i olovka poklonite nekome, uvijek ćete ih imati i previše. Svoj obrok premjestite u kuhinju vašeg ureda, pauza za ručak vam treba i ne trebate u isto vrijeme i jesti i raditi. Vrlo brzo ćete shvatiti koliko je lakše raditi u uredu koji je organiziran i uredan.